måndag 16 mars 2009

Det händer så mycket nu

Det bara rullar på...
Det är en massa roliga jobb...
stickkurser, krokning, stickcafé, glaskurs, tovningskurs, estetisk verksamhet,trådslöjd, vika askar i kulturhuset och där fick jag lära mig av besökarna...vika mer avancerade askar och flygplan som sprutar eld, möte och möten men bara för roliga kreativa saker

Egentligen ska jag jobba inför påskens utställning men som sagt det är så mycket annat som rör sig i huvudet
Jag börjar och repar upp och gör om och det vill inte falla riktigt på plats

Just nu tumlar i allafall senaste modellen pulsvärmare runt i tvättmaskinen.

Jag har på morgon också hunnit vara hos tandläkaren och där blev det inga återbesök tack och lov
Bara 665:- fattigare blev jag efter 15 minuter i tandläkarstolen

Inga kommentarer: