måndag 27 juli 2009

Garn


Dagens stora händelse är när posten kommer:-)
Idag kom en ovanlig avi där det stod:du har ett brev att hämta på posten det var för STORT för att lägga i brevlådan.
Jag hoppades i mitt stilla sinne att det skulle va´ ett paket med garn.
Har ju beställt garn de senaste dagarna och väntan är alltid lång även när leveranstiden är kort.
En omgång har jag beställt till mig själv och så har jag beställt garn tillsmammans med en av mina bästa stick/garnkompisar, Carina , och hennes trevliga döttrar.
När jag kom till affären så är det ett paket och visst var det ett av mina garnpaket.
Tänk att man kan bli så glad av garnnystan...kunde knappt bärga mig tills jag cyklat hem mina 500 meter från affären men tänkte att jag kan ju inte ställa mig och med våld försöka få upp tejpen innan jag kommer hem...Även om det var det jag helst ville.
Jag tog mig samman och väntade till jag kom hem och på bilden syns det underbara innehållet.
Allt garn är nu inte mitt utan jag ska inom de närmaste dagarna leverera en del av det till Carina så jag ville gärna hinna ta en bild och njuta av alla garnerna innan dom försvinner iväg.

1 kommentar:

Carina sa...

Tack för de fina garnerna- jag vet hur det är att vilja riva upp paketet innan man har hunnit komma hem :-)) så är det när man är garntokig!