torsdag 4 november 2010

Helgen inklusive överraskning


Hade kurs i helgen ute i vår lilla bod. Ett litet gäng trevliga människor som ville lära sig dominostickning och lite vävstickning... rätt vad det är så kommer maken ut och undrar om jag kan följa med in... Jag undrar vad det är:han svarar bara att han vill att jag följer med in. Tusen tankar hinner genom mitt huvud...jag är lugn som person och jag känner sakta hur det där lugnet lägger sig som det brukar göra när jag vet att nu är det dags att fokusera och fixa det här vad det än är som har hänt...
När vi närmar oss dörren så säger han: har du läst tidningen idag??? Nej det har jag inte, vilket är väldigt ovanligt. Jag gör alltid det på morgonen...vänta ska du få se säger han. Han är svårtydd i ansiktsdragen, men så visar han mig...

Vår äldsta dotters förlovningsannons!!!
Vilken glad överraskning!!!
Fick lov att "sno" bilden på deras händer. Tycker att den är så fin!!!

GRATTIS TOMMY OCH LINNÉA!!!ÖNSKAR ER ALL LYCKA!!!

Inga kommentarer: