lördag 6 juni 2009

Betong

Idag skulle jag ha haft betongkurs här hemma men
den blev inställd pga av återbud men det blir fler gånger

Tog tillfället i akt att gjuta lite själv
Såg framför mig hur jag och maken skulle gjuta tillsammans men så hade inte alla tänkt...

Jag fick en jättefin arbetsplats med bra arbetshöjd men sen åkte gräsklipparen fram?!
Hallå jag hade tänkte vi skulle göra det tillsammans...hördes det inte att jag tänkte det?
Jobba tillsammans som är så kul!

Jodå ganska snart stod vi båda två och jobbade och det har blivit både fågelbad med avgjutna mönstrade plastdukar, avgjutna blad och ett krukexpriment

Jag trädde genast in i rollen som cirkelledare men dagens elev trodde inte lika mycket på vad jag sa och på mina tips som jag är van vid att dom brukar göra

Nu återstår det att vänta och se hur resultatet blir
Det är alltid lika spännande och en lång väntan

1 kommentar:

kursdeltagaren sa...

Jag tycker att det där med färdigingjutna dukar i faten ä en bra ide. Då slipper man allt tjafs om " vilken duk ska jag ha ida då?". Och då finns den ju redan där!