lördag 19 december 2009

Alla dessa olika produkter, så krångliga att hålla reda på!




Jag har fått höra av mina barn att jag är väldigt lättlurad, att jag blir väldigt engagerad i saker, det finns mycket orättvisor som upprör, jag har väldigt lätt för att skratta och kan INTE skärpa mig fast jag är vuxen, jag måste hålla koll på det mesta och så är det en liten detalj till...det händer ibland, men bara ibland, att jag är disträ...

Ikväll när vi gick en härligt vintrig och snöig promenad så säger min man när vi går förbi mina föräldrars hus: dom har alltid haft för dålig lampa vid ytterdörren. Jamen säger jag den är ju inte tänd?!
Min man: ja, fast även när den är tänd så lyser den för dåligt.
Jag: jamen det är ju bara för att det är en låglaktoslampa!!!

1 kommentar:

Linnèa sa...

HAHA. Nu fick jag mig ett gott skratt :)