tisdag 22 mars 2011

Alla hjärtans dag


Jag älskar att fira allt som bara kan firas och brukar faktiskt ofta komma ihåg diverse saker man kan fira men i år vet jag inte vad som hände med alla hjärtans dag...jag skulle i och för sig jobba på kvällen så vi bestämde att fira dagen efter med lite god mat...vi tre som bor i det här huset. Men vad hände med dom som flyttat hemifrån...jag brukar ju skicka iväg nå´t men icke...det var helt bortblåst ur mitt huvud å mellandottern som kommit ihåg oss med jättegoda geléhjärtan...Bara en som jag handlade till och det var till mig själv...konstigt...inte likt mig...men när jag skulle köpa present till en av systerdöttrarna så kände jag plötsligt att jag verkligen behövde den här asken...som jag egentligen inte alls behövde. Ingen dyrgrip men nu står den här på bänken och väntar på att fylla en funktion...fast visst är den fin?!

Inga kommentarer: