tisdag 22 mars 2011

Det händer så mycket nu...


Tiden bara rullar på och allt händer på en gång...avslutningar på kurser, nya kurser startar...det blir mer och mer av den verksamheten...Det är sååå kul. Så blev jag kallad på mitt livs andra anställningsintervju...den förra gick bra, så till vida att jag var den som fick jobbet fast sen kom man på att man inte skulle ha nå´n ...Märkliga känsla...först superglad och sen blev det liksom ingenting. Nu väntar jag i alla fall på besked om nästa jobb...fick svara på ytterligare frågor idag och får besked i slutet på veckan så nu får man hålla tummarna igen...i väntan på allt det här och allt jobbande med kurserna så har vi så mycket annat att göra...Vi har blivit tillfrågade av ett galleri om att ha våra saker där så en del har lämnats dit.

Så håller jag på att göra kuddar till en kuddutställning med inlämning i maj...en inbjudan som jag nappade på. Så är det en annan utställning som är på G. en jurybedömd så den vet man ju inte hur det blir med, men sista fatet ska tas ur ugnen ikväll så nu hoppas jag allt är ok.

Så är det ju då påskutställningen med gruppen konstnärligt.Kom!...I år tema "Nyanser av grönt" och det har varit så kul att jobba med. Spännande...Nästa utställning blir i slutet på maj och så har vi en som ska hålla på hela sommaren...Mycket spännande som händer som sagt och givetvis allt på en gång...

Inga kommentarer: