söndag 18 oktober 2009

Höstruskpromenad






Jag är så tacksam att Otto drar ut mig på dessa höstruskpromenader
Jag har alltid tyckt om att promenera och rensa hjärnan och hinna tänka men på sista tiden har det behövts en liten puff för att komma ut

Häromdagen blåste det och regnade iskallt men vi tog en promenad längs vattnet, bara en liten bit ifrån där vi bor
Vattnet såg iskallt ut men det är väldigt vackert i blåsten även om det aldrig härinne går några vågor precis
Det var sjöfågeljakt ute över vattent men Otto"jakthund"bara satte sig och såg fundersam ut,så fort ett skott hördes


Jag tog lite bilder med min mobil bla på...
Ett svanpar som knappt syns på bilden men som simmade lugn i det kalla vattnet...tänkte att vår "jakhund" skulle vara intresserad av dom men det fanns för mycket annat som var intressant
Tex fotografen vilket syns på bilden där horisonten plötsligt börjar gunga och man bara ser en svanstipp som sticker upp

Inga kommentarer: