tisdag 13 oktober 2009

Idag...

kan man tro att jag inte har gjort någonting när man läser det tidigare inläggen men efter frukost ihop med maken så tog
jag och Otto en promenad i det hemska vädret
det tar evigheter med allt som ska nosas på och alla som han vill hälsa på
ett stopp vid varje ingång med hopp om att få hälsa på någon
går vi förbi skolan och barnen är ute får man bära honom en bit tills han har glömt att han har missat att få hälsa på alla dom

så var det besök hos mina föräldrar
sen började skrivandet om pedagogen Piaget som jag skulle lämna in idag hade jag tänkt
avbrott för lunch med maken
fortsatte att skriva och fick faktiskt iväg det

så var det också då en utvärdening av det förra arbetet...omsorgens historia
hann bara att börja sen tog Otto och jag en massa rundor i trädgården för att samla in alla krukväxter jag ställt ut på försommaren

Otto trodde även det var nå´n rolig lek så det tog sin lilla tid men nu är växterna på mellanlandning i uthuset och mina arbeten klara och inskickade
nu är det middagslagning som väntar
så när jag ser det här så blev det en hel del gjort i allafall även om jag hellre hade haft en stickdag idag men det kommer säkert en så´n dag snart

Inga kommentarer: