söndag 4 oktober 2009

Studier i helgen


Så har jag då varit iväg ett par dagar för studier
Oerhört intressant och mycket att ta in
Det har varit teckenspråk, kris och krishantering, pedagogiker, utvecklingspsykologi och retorik
Tänk att det kan va så kul och det roligaste är förstås det som är de jobbigaste eller det tyngsta ämnena
Kris och krishantering och så att sätta sig in i det olik pedagogikerna
Det är så typiskt mig
Jag dras alltid till det

Vi hade också en trevlig kväll tillsammans med hämtmat, vi som bor på skolan
Dessutom hann jag få en stund för mig själv och garnerna
Kommer snart en bild på nästa påbörjade projekt
Den återkommande kärleksknuten...
Så när jag hade börjat med det nya projektet så kommer plötsligt tanken på nästa projekt...Det återkommer jag till när jag är klar med dom tankarna och har kommit en bit på vägen...

Inga kommentarer: