onsdag 16 september 2009

Jag hade fel!!!


När min man fick rensningsmani i våra land i höstas talade jag noga om för honom att så kan man inte göra. När du har klippt bort allt det gamla på vår björnbärsbuske...jaha då kommer det inga nya för det är precis som på orkidéerna...det bildas bär på det gamla hm hm hm undrar om jag tänkte efter riktigt innan jag kläckte ur mig det här för fint blev och så mycket björnbär som vi har i år och som dessutom har mognat...det har vi aldrig haft förut nå´t år...

2 kommentarer:

husse sa...

Jag tycker det är en anings underligt att ingen än har kommenterat att matte hade fel.Möjligtsvis så har ingen än hämtat sig från chocken att hon hade fel och att hon vågade erkänna det.
Hälsningar från en som vet hur man beskär björnbärsbuskar.

Tilda sa...

Och god sylt blev det av dem. Om man plockar av bären o lägger dem i en gryta vill säga ;)