måndag 28 september 2009

Skördefest




Så är då konstnatt och skördefest över. Det har varit mycket folk och mycket positiva tillrop så det lever man på ett tag.
Man träffar sååå mycket trevligt folk. All tre döttrararna kom till sammans med en av svärsönerna. Himla kul att alla kunde dyka upp!

Så kom då en av mina stickkompisar med en hel kasse full med underbara sjalar. Det var många som klämde och kände på desa vackra ting. Vill ni se några av dom så gå in på http://creadiem.bloggagratis.se/

Man träffar andra likasinnade som en av mina hantverkande vänner. Hon har ateljé lilla fjärilen. Gå in och kika så får ni se en del av henne arbeten http://www.lillafjarilen.com/

För att hålla värmen utomhus på konstnatten så tog jag ju med mig både stickning och virkning.
Man kände sig lite udda när man en fredagsnatt sitter och virkar en sjal med kärleksknutar utanför ett öltält:-)))
Men nu är min sjal i kärleksknutar och "regnbågsgarn" färdig, den som tog en hel dag att lägga upp men så var den plötsligt klar.

1 kommentar:

Cina sa...

Så fin den blev- du ser- det var säkert för att det tog en hel dag att lägga upp den *fniss*. Tack för länkning- ska uppdatera min blogg idag.Kram