måndag 28 september 2009

Vilken dag

Dagen började med att vi försov oss yngsta dottern och jag.
Jodå jag var vaken vid 6 är maken gick till jobbet och valpen lämnades in men sen vet jag inte vad som hände?!
Vaknade kvart över sju med ett ryck. Fem minuter till yngssta dottern skulle åka till skolan. Det gick undan. Som tur är åker hon bilen så den stannade snällt och väntade på henne men så snabb hon var. Strax efter halv åtta var dom på väg till skolan.
Så tänket jag dag får jag ta det lugnt inte utsätta mig för några större påfrestningar men det är inte alltid man kan styra det...
Det hände både det ena och det andra och i pausen mellan allt så tog jag en runda med hunden och tog några djupa andetag.


Så kommer jag hem och får se att vår handledare meddelat att hon
fortfarande inte fått in arbetet som skulle ha varit inne för snart två veckor sen. Jag blir galen!!!
Det satte igång mig med kontakt med de andra i gruppen och till slut var allt utrett och allt berodde på ett missförstånd.
Ja så rullade dagen på i samma tecken som den startat men nu är det snart läggdag och så hoppas vi på en bättre start på dagen i morgon.

Inga kommentarer: