måndag 14 september 2009

Vardagsbestyr


Utställning länssjukhuset
Just nu gör jag allt annat än det jag ska under tiden som jag bearbetar i mtt huvud hur jag ska göra det jag ska göra egentligen...
Jag skulle skriva ett individuellt arbete och det är faktiskt inte det att jag har dålig självdiciplin för jag är en så´n som gör alla måsten innan jag kan göra nå´t annat men...jag har inte fått kläm på hur jag ska börja men det kommer säkert.

Jag håller på med det mesta annars just nu, försöker fostra en valp, stickar ena stunden för snart är det skördefestdags för vår del och med det medverkan vid konstnatten, läser mina läxor, idag har jag lämnat iväg makens glasfat till utställning, vi tar en liten runda Otto och jag även om den inte blir många meter, så är det ju allt annat vardagsbestyr,kunna vara hemma när yngsta dottern kommer, bara finnas till hands, jag älskar verkligen att få vara hemma såhär mycket och sen åka och jobba ibland

All denna blandning som dygnet består av...
Det känns verkligen som en fantastisk förmån att få ha så´na här perioder i livet


1 kommentar:

Cina sa...

Oj det måste jag skynda bort och kika på :-)