måndag 14 september 2009

Skogspromenad




Tänk att vi kom ut på en skogsrunda igår
Inte hittade vi mycket svamp trots att vi hade största svampkorgen med oss men vad gör det skönt var det i allafall

Hunden Otto fick följa med och fixade både bilåkningen i bur och promenaden riktigt bra även om han slocknade när vi kom hem
Jag har tidigare satt in bilder på honom men jag tycker han är lite olik sig där för han är inte alls långsmal som man kan tro när man har sett dom bilderna
Första gången, för flera år sen, när jag såg en så´n här hund så tänkte jag att en så´n hund...om jag ska ha en hund nå´n gång
Det var nog nå´t med lookalike:-)))
Rufsig, kort och (lite) rund
Så det är ju synd om dom andra bilderna är missvisande när man har så´na fina drag
Här kommer lite nya bilder...

1 kommentar:

Cina sa...

Gulle gulle dej så gosig valp ni har- man vill ju bara pussa på honom när man ser honom :-)) Njuuut för valptiden går så fort.