torsdag 5 augusti 2010

Mitt nästa stickprojekt...



tar väldigt lång tid...
Jag ser nå´t framför mig i det här underbara garnet, men det blir inte riktigt som jag tänkt...
Jag har nog repat upp 5-6 ggr hittills och bytt stickor ett antal ggr... Som tur är har jag två nystan så jag kan behålla det jag stickat en bit på och experimentera med det andra nystanet.

Jag börjar om och börjar om men har alltså inte nänts repa upp den snutt jag stickat för jag tycker om den...förutom kanterna men varje gång jag börjar sticka med stickor 5 så tänker jag att det här kommer ta sååå lång tid så jag kommer aldrig att orka sticka klart...

Troligtvis kommer jag att testa lite olika innan jag förhoppningsvis bestämmer mig...
Har inte tagit kort på alla olika påbörjade upprepade men den som jag kommit längst på och som jag fortfarande funderar lite över...finns kvar tillsvidare...

Inga kommentarer: